10 Şubat 2011 Perşembe

Toplum için değil, kendim için sanat!



Valiz yapmam gereken yerde saatlerdir www.picassohead.com'da çılgınca eğleniyorum.
Picasso'nun resimlerinde kullandığı bazı temel öğeleri kullanarak kendi Picassohead'inizi oluşturabiliyorsunuz.
Ben postmodern bir saray soytarısı ilhamıyla yola çıkmıştım; iyi de gidiyordum ama sonuçta ortaya çıkan yaratık Napolyon'a daha çok benzedi.


Picassohead'imin Napolyon'a benzemediğini iddia eden varsa, belgesiyle gelsin. 
Varsa elinde Napolyon'la çekilmiş bir fotoğrafı olan; tartışalım. Yoksa biz susalım; Picassohead'lerimiz konuşsun.

Ben yokken bu sitede gönlünüzce oyalanın; birkaç gün yokum. Siz sanatınızı konuştururken, ben çok uzaklarda olacağım :) Fazla uzaklaşmayın, Salı günü geri dönüyorum.

İyi eğlenceler!

2 yorum:

  1. ben de bu sitede çok eğleniyordum.çıkan sonuçlara bakınca kendimi bir şey sanıyordum filan.

    YanıtlaSil
  2. Yasemiiin bavulunu yap...dünyadan haberin yok ne olacak 1 saate hahahahah =))))

    YanıtlaSil